TARIKH IKLAN : 7 JUN 2022
TARIKH TUTUP PETI : 14 JUN 2022 12.00 TENGAH HARI
 

PELAWAAN KERJA-KERJA MEMBEKAL, MENGGANTI DAN MENGHANTAR CAP GETAH NAMA SERTA CAP PELBAGAI UNTUK KEGUNAAN MAJLIS BANDARAYA SUBANG JAYA BAGI TEMPOH SATU (1) TAHUN

1. Maklumat Sebut Harga :

1.1 Petender : Majlis Bandaraya Subang Jaya
1.2 No. Sebut Harga : MBSJ.KP.300-2/1/1 JLD 4
1.3 Tarikh Iklan : 07 Jun 2022
1.4 Tarikh Tutup : 14 Jun 2022 (12.00 Tengahari)
1.5 Tempat Hantar : Dokumen dan butiran syarikat yang lengkap perlu dimasukkan di dalam sampul surat yang berlakri dan dimasukkan ke dalam ‘drop box’ alamat di bawah :-

Peti Sebut Harga
Jabatan Khidmat Pengurusan
Aras 2, Majlis Bandaraya Subang Jaya,
Persiaran Perpaduan, USJ 5
47610 UEP Subang Jaya
Selangor Darul Ehsan

Sebarang Pertanyaan Sila hubungi: 03-80263132 / 7435 En. Mohamad Junus / Pn.Siti Syarezza

Sebut harga yang lewat tidak akan diterima.
1.6 Tempoh Kontrak Bekalan/Perkhidmatan : Tempoh Kontrak – Satu (1) tahun
Tempoh Hantar Bekalan – Tiga (3) hari

2.    Dokumen Sebut Harga (Wajib Hantar)

2.1.  Dokumen Lengkap Sebut Harga bagi kerja-kerja tersebut
(Nilai Perolehan tidak melebihi RM 12,500.00)
KLIK UNTUK MUAT TURUN DOKUMEN SEBUT HARGA
2.2.  Satu (1) salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)

 
MS