1. Sistem Iresponz
Kami menggalakkan anda untuk membuat aduan melalui i-responz, kelebihan membuat aduan melalui i-responz.
1. Aduan boleh disemak status semasa secara online. Pengguna tidak perlu menelefon atau menunggu maklumbalas daripada MBSJ
2. Aduan anda dipantau oleh pihak pengurusan, berdasarkan dari tarikh masalah dilaporkan.
3. Anda akan menerima nombor log aduan, sebagai rujukan.
4. Pengguna perlu menjadi ahli my@mbsj terlebih dahulu
2. Sistem Pengurusan Aduan (SISPAA)
Sistem Pengurusan Aduan, Pejabat SUK Selangor
3. Sistem Pengurusan Aduan i-Tegur
Sistem Pengurusan Aduan i-Tegur Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan
4. Aduan Tanpa Log - Masuk
Aduan boleh dibuat tanpa perlu menjadi ahli my@mpsj tetapi untuk mengetahui status aduan, perlu menghubungi talian call center 03 - 80247700
5. Hubungi Talian Call Center
Aduan boleh terus dibuat melalui talian 03 - 8024 7700
6. Melalui Kaunter Aduan di Ibu Pejabat Majlis Bandaraya Subang Jaya