TARIKH IKLAN : 27 NOVEMBER 2025
TARIKH TUTUP PETI : 3 DISEMBER 2025 (12.00 Tengahari)
 

IKLAN MEMBEKAL, MENGGANTI DAN MENGHANTAR CAP GETAH NAMA SERTA CAP PELBAGAI UNTUK KEGUNAAN MBSJ BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN. 

1. Maklumat Sebut Harga :

1.1Petender:Majlis Bandaraya Subang Jaya
1.2No. Sebut Harga:MBSJ.KP.400-5/2/86 
1.3Tarikh Iklan:27 November 2025 (Khamis)
1.4Tarikh Tutup:3 Disember 2025 (Rabu – 12.00 Tengah Hari)
1.5Tempat Hantar:Dokumen dan butiran syarikat yang lengkap perlu dimasukkan di dalam sampul surat dan dimasukkan ke dalam peti iklan sebut harga di Jabatan Khidmat Pengurusan, Aras 2, Ibu Pejabat, Majlis Bandaraya Subang Jaya atau pos kepada alamat di bawah :-

Peti Sebut Harga
Jabatan Khidmat Pengurusan
Aras 2, Majlis Bandaraya Subang Jaya,
Persiaran Perpaduan, USJ 5
47610 UEP Subang Jaya
Selangor Darul Ehsan

Sebarang Pertanyaan Sila hubungi: 03-80263132 - En. Mohd Junus bin Baharom / 7435 - Pn. Zuliana binti Husin

Sebut harga yang lewat tidak akan diterima.
1.6Tempoh Kontrak Bekalan / Perkhidmatan:2 TAHUN

2.    Surat Sebut Harga (menggunakan letter head syarikat) bagi kerja Membekal, Mengganti Dan Menghantar Cap Getah Nama Serta Cap Pelbagai Untuk Kegunaan Majlis Bandaraya Subang Jaya Bagi Tempoh Dua (2) Tahun mengikut spesifikasi dan skop kerja seperti di Lampiran A. (Wajib Hantar)

2.1. Dokumen Lengkap Sebut Harga bagi kerja-kerja tersebut
KLIK UNTUK MUAT TURUN DOKUMEN SEBUT HARGA
2.2. 

Dokumen sokongan (WAJIB):

i)    Satu (1) salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)

ii)   Satu (1) salinan Sijil Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) dan kod bidang berkaitan ;

(i) 020604- Tag/ Label/ Tanda dan Stiker

iii)  Salinan Borang 49 dan Borang 24 atau Borang D

iv)  Mengisi maklumat – Lampiran 6 (Surat Akuan Pembida)

v)  Salinan Sijil Pematuhan Cukai (Tax Compliance Certificate-TCC) dari Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia bagi tahun kalender semasa dan berstatus ‘PATUH’ –   

    sila rujuk Garis Panduan Operasi Bil. 1 Tahun 2025 Lembaga Hasil Dalam Negeri 


 
MS